13 Ekim 2012 Cumartesi

ASTRAKHAN'în Dubai Yolculuğu

Bugün (13 Ekim 2012 Cumartesi) Twitter üzerinden usta jokey Halis Karataş'ın menajeri Mustafa Sav'dan aldığımız bilgiye göre ASTRAKHAN için bu kış Dubai yolu gözüküyormuş. Umarım bu haber gerçeğe dönüşür ve bir aksilik olmazsa da Türkiye'nin bana göre en iyi sprinteri (kısa mesafe atı) ve 3 gün önce Prens Halim Sait Türkhan'ı kazanırken 1.08.65 ile efsane safkan SABIRLI'ya ait rekoru kırarak tüm zamanların en iyi derecesini elde eden şampiyon ASTRAKHAN gücünü tüm dünyaya ispatlayacaktır.

Ben de geçen seneki koşuların tarihlerini bu seneye uygulayıp, ASTRAKHAN'ın katılabileceği Dubai Yarış Festivali'ndeki koşuları listeledim. World Cup günü 1000 Metrelik AL QUOZ SPRINT her zaman sprinterler için büyük hedef olmuştur. Ancak 1 Milyon Dolar ikramiyeli bu koşuda başarılı olabilmek için bana göre önceden bir kaç deneme koşusu koşmalıdır Astrakhan. (Ki ben Al Quoz Sprint'te çok başarılı olabilecek potansiyele sahip olduğunu düşünüyorum)

Aşağıdaki 1000-1200-1400 Metrelik yarışlar arasından 2-3 tanesini koşup bir aksilik olmaz ve son 30 Mart'ta koşulacak olan Al Quoz Sprint'e giderse bana göre tadından yenmez. Elbet dile kolay geliyor bizim için. Sonuçta atın ilgilileri karar verecektir. Zaten bugüne kadar şampiyonu bu kadar iyi durumda tutan ekip işini bilir. Biz görevimizi yapıp, ASTRAKHAN için kağıt üstünde uygun görünen kısa mesafeli çim yarışlarına bakalım:


10 Ocak - Longines Column Wheel Chronograph (Handikap) 1000 Çim
10 Ocak - Longines Saint Imier Collection (Handicap) 1400 Çim
17 Ocak - Etisalat Elife (Handikap) 1200 Çim
31 Ocak - Dubai Duty Free Handikap 1400 Çim
7 Şubat- Classifieds Trophy (Handikap) 1000 Çim
21 Şubat- Range Rover Evoque Turf (Handikap) 1400 Çim
14 Şubat- Dubai Trophy Handicap 1000 Çim
28 Şubat- Al Naboodah Construction Group (Handikap) 1000 Çim
2 Mart- Attijari Points Rewards (Handikap) 1200 Çim
2 Mart - Emirates Airline Trophy (Şartlı) 1000 Çim
9 Mart - Meydan Sprint (Şartlı) 1000 Çim
30 Mart - Al Quoz Sprint (G1) 1000 Çim (1.000.000 $)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder