27 Eylül 2012 Perşembe

Top 5 List Of My Favourite Singers

Bugün değişiklik olsun diye gerek bilgisayarımda gerekse telefonumda şu anki playlistlerimden düşmeyen 20 şarkıcının ''Top 5 şarkı listesi''ni yazdım. Tabi bu düşünceler tamamen benim kişisel düşüncelerimdir. Kimseye ispatlama ihtiyacı duymuyorum o yüzden. Size tavsiyem bu 20 şarkıcının 100 şarkısını dinleyiniz.

COLDPLAY:

5) Every Teardrop Is A Waterfall
4) Viva La Vida
3) Paradise
2) What If
1) Fix You

TAYLOR SWIFT:

5) Mine
4) WANEGBT (We Are Never Ever Getting Back Together)
3) Ronan
2) Love Story
1) You Belong With Me

MAROON 5:

5) Ladykiller
4) Sunday Morning
3) This Love
2) She Will Be Loved
1) Moves Like Jagger

THE KILLERS:

5) Runaways
4) Don't Look Back In Anger
3) Smell Like You Mean It
2) Mr. Brightside
1) Somebody Told Me

RADIOHEAD:

5) Let Down
4) Lotus Flower
3) Karma Police
2) Creep
1) Paranoid Android

QUEEN:

5) Killer Queen
4) Another One Bites The Dust
3) We Will Rock You
2) We Are The Champions
1) Bohemian Rhapsody

THE BEATLES:

5) Yellow Submarine
4) All You Need Is Love
3) Yesterday
2) Strawberry Fields Forever
1) Michelle

LANA DEL REY:

5) Video Games
4) Blue Jeans
3) Summertime Sadness
2) Carmen
1) Born To Die

RED HOT CHILI PEPPERS:

5) The Adventures of Rain Dance Maggie
4) Parallel Universe
3) Road Trippin
2) Around The World
1) Give It Away

NİRVANA:

5) About A Girl
4) In Bloom
3) Heart Shaped Box
2) The Man Who Sold The World
1) Smells Like Teen Spirit

BARIŞ MANÇO:

5) Sarı Çizmeli Mehmet Ağa
4) Alla Beni Pulla Beni
3) Kol Düğmeleri
2) Gülpembe
1) Gamzedeyim Deva Bulmam

SILA:

5) Yoruldum
4) Bodrum'un Suları
3) Tam Da Bugün
2) Gözlerine Teslimim
1) Malum

KAZIM KOYUNCU:

5) Tsira
4) Hayde
3) Ella Ella
2) İşte Gidiyorum
1) Ben Seni Sevdiğimi

YALIN:

5) Zalim
4) Günaydın
3) Anlat Güzel Mi Oralar
2) Keşke
1) Sonsuz Ol

SERDAR ORTAÇ

5) Heyecan
4) Terelelli
3) Seninki
2) Halime Gülen Varsa
1) Bilsem Ki

TARKAN:

5) Adımı Kalbine Yaz
4) Şımarık
3) Ölürüm Sana
2) Dudu
1) Kış Güneşi

DUMAN:

5) Sor Bana Pişmanmıyım
4) Senden Daha Güzel
3) Helal Olsun
2) Yanıbaşımdan
1) Seni Kendime Sakladım

SAGOPA KAJMER:

5) Uğurla Bahtiyarları
4) Karikatür Komedya
3) Vasiyet
2) Düşersem Yanarım
1) Bir Pesimistin Gözyaşları

CANDAN ERÇETİN:

5) Melek
4) Gamsız Hayat
3) Kırık Kalpler Durağında
2) Bahar
1) Yalan

HALİMDEN KONAN ANLAR:

5) Kadın
4) Falan Cumhuriyeti
3) Bizim Zamanımız
2) Natali Portmın
1) Sergüzeşt-i Kadıköy

Haydiyin arkadaşlar, bugünlük liste böyle oluştu. İlerleyen yazılarda bir başka sanatçıları konuk almak dileğiyle. Dediğim gibi bu görüşler tamamen bana aittir, elbet zevkler ve renkler tartışılmaz. Dolayısıyla farklı görüşlere sahip olabiliriz ve sizin de eklemek istediğiniz şarkılar/şarkıcılar var ise lütfen belirtiniz.

Hadi eyvallah, keyifli okumalar; keyifli dinlemeler..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder