27 Aralık 2013 Cuma

Numan Sakar - Aykut Kandemir: Racing Podcast 1. Bölüm

Merhaba.

Bugün farklı bir şey için blogu kullanıyorum. Dün de Twitter'dan belirttiğim gibi Horseturk.com yöneticisi Aykut Kandemir ile birlikte nacizane podcast yayın yapmaya karar verdik. Konumuz tabi ki at yarışı olacak. Her hafta ya da 2 haftada bir sizden gelecek yorumlarla paralel olarak yayın yapmayı düşünüyoruz. İlk programda değindiğimiz konular ise ülkemizde 2013 yılı aygır kazanç listesi, yılın en'leri, 2014 yılında ülkemizde aşımlara başlayacak olan After Market, Dr Fong, Mendip, Zanjero, Orfevre/Treve, Kartepe ve yeni yılda başlayacak olan İstanbul Kış Yarış Sezonu oldu.

İlk yayını dinlemenizi ve yorumlarınızı, eleştirilerinizi eksik etmemenizi temenni ediyorum. Fikirleriniz bizlere yön verecek. İlk yayın için ise şunu söylemeliyim ki normalde kaydı ben yapıyordum ancak dünden bu yana bazı aksaklıklar oldu ve ses pek net gelmiyor. Dünden beri 2 kez kayıt yaptık hatta ve daha uzun bir yayın olmasına rağmen paylaşamadık. Bu yayın için ise sesi son ses açıp dinlerseniz iyi olacaktır. Bu da ilk programın kusurları diyebiliriz. Değerlendirme yaparken 2 amatör olduğumuzu da göz önünde bulundurmanızı rica ediyorum. :) Şimdiden keyifli dinlemeler, umarım beğenirsiniz.

Saygılar,

Numan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder