1 Mart 2013 Cuma

Legend Come Back!

Evet başlıktan anlaşılacağı üzere efsane geri dönüyor! Bana göre Türkiye'nin geçmiş en iyi spikeri olan Yüksel Saymaz, son gelen bilgilere göre 1 ay sonra başlayacak olan Ankara Yarış sezonu ile birlikte tekrar spikerliğe devam edecek.

Eylül 2010'da görevinden ayrılan Yüksel Saymaz uzun yıllar spikerlik yapmış ve benim gibi bir çok yarışseverin kalbinde taht kurmuştu. Adına Facebook'ta sayfalar açıldı, görevine geri dönmesi için yoğun isteklerde bulunuldu.Sonuç olarak tüm girişimler olumlu sonuçlandı ve efsane spiker Yüksel Saymaz, Nisan ayından itibaren yarış anlatmaya devam edecek.

Son zamanlarda aldığım en güzel haberin üzerine Yüksel Saymaz'ın muhteşem yorumlarıyla renk kattığı TOP 10 yarışı listeledim:

10) TURBO / 2009 TBMM Koşusu



9) KAFKASLI - 2008 Tarım Bakanlığı Koşusu

Linki tıklayınız: http://img855.imageshack.us/img855/4788/r5lnueqzpzxcfmosnmyjfh.mp4


8) ÖZHABER - 2009 Cumhuriyet Koşusu

Linki tıklayınız: http://img850.imageshack.us/img850/8730/unfiiukbbrbyrbwsgpvibt.mp4


7) TRAPPER - 1999 Başbakanlık Koşusu 




6) MİRAMİS - 2009 Cumhurbaşkanlığı



5)  CAPRICE - 2000 Gazi Koşusu 





4) ALPER KAAN- TURBO Kapışması / 2010 TBMM Koşusu 



3) CHAMPS TO CHAMPS - POPULAR DEMAND / 2005 Ankara Koşusu

Linki tıklayınız: http://img42.imageshack.us/img42/9786/w4jfpiitrnfgvyyjjntbow.mp4


2) KAFKASLI - TURBO / 2009 Tarım Köyişleri Bakanlığı Koşusu





1) TOP 10 listesinin 1 numarasına hangi yarışı koyacağımı çok düşündüm ama ne yazsam eksik kalacaktı, biliyordum. O yüzden benim için en önemli anılardan biri olan, yakın tarihte Aralık 2012'de aynı masada sohbet edip, birebir tanışma fırsatı bulduğum Yüksel Saymaz'ın tüm lokantayı susturup, anlatmış olduğu koşuyu efsanenin listesinde "1" numara olarak seçtim.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder